tisdag 28 april 2015

Stora fastsatta golfbollar...


Jag kan inget om golf men de har satt fast dessa runda klot på ett ställe där man ska slå ut golfbollarna mot golfbanan.

Snygga men jag tänkte inte så mycket mer på dom innan jag fick en idé...

Man kan ju använda dom! För att träna "runt" på.

Så jag testade idag att skicka Dino runt den av "bollarna" som jag pekade på och det fungerade jättebra!

Så nu vet jag vad jag ska träna på varje gång jag passerar detta ställe! :-)

Men allt är inte bra... ibland är det mindre bra....

När jag gick in på banken så bestämde sig Dino för att KISSA på ett högt bord som står precis vid ingången.... Har ingen aning om varför! Jag stoppade honom så det blev inte så många droppar men i alla fall. Jag sa till och fick hämta papper som jag blötlade och torkade upp. Märkligt som sagt.

#Blogg100 - 55(100)
#golf
"bank

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar