lördag 21 mars 2015

Hund i trädgården


Detta inlägg handlar inte om Dino - men den handlar ändå om Dino...

Jag hittade detta på ett hus när jag var ute och strosade med honom.
Dog in yard.


Fast hunden var inte i yarden - den var på väg ner i trappan!
Kanske fanns det möss där under.


Men bäst av allt var nog denna uppmaning. Så himla bra idé!
Den skulle jag behöva sätta på min brevlåda. Inte för att jag någonsin plockat bajs framför lådan - men den används flitigt av hundar, det ser jag på det intorkade kisset på brevlådan... :-(

Hur lata kan vissa hundägare vara egentligen? Vi bor alltså 50 meter från skogen men ändå måste vissa rasta sina hundar på trottoaren. Dvs både brevlådor och växter får sina regelbundna gula duschar...

Så jag kanske ska försöka snickra ihop en kissande hanhund med ett stort NO! på.
Någon som vill teckna en prototyp åt mig? :-)


#Blogg100 - 17(100)
#kissandehanhund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar