torsdag 5 mars 2015

#blogg100



Jag behöver ibland en spark i baken för att sätta mig ner och skriva...

Så vad bättre då än att anta en utmaning som jag hittade på Facebook! Tanken är att man ska skriva (och då även publicera hahaha) ett inlägg varje dag - i 100 dagar.
Initiativtagare är Fredrik Wass och det är redan 4:e året han kör denna roliga grej!

Säkert fler som vill haka på!

Detta blir då inlägg 1 av 100. :-)

Och inte nog med det - jag tänkte köra på två av mina bloggar.... Ska man göra något kan man lika gärna göra det ordentligt, eller hur!?

Dessa 100 dagar får då handla om högt och lågt. Både lite vardagsinlägg och lite från träningar och kurser jag ska gå nu i vår. Blir ju även en dagbok för mig själv att följa hur Dino och jag utvecklas inom det vi tränar (och planerar att träna). Lite bildbevis måste ju också in.

Välkomna att följa vår gemensamma resa då under de kommande 100 dagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar